Índice de sat.org.es
 F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Lista de MiembrosLista de Miembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegístreseRegístrese 
 PerfilPerfil   Conéctese para revisar sus mensajesConéctese para revisar sus mensajes   ConectarseConectarse 

Ruta jueves 29 de marzo

Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de sat.org.es -> Rutas
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  
Autor Mensaje
Thias
Twister! Twister!

Twister! Twister!

MensajePublicado: Jue Mar 29, 2007 6:50 pm    Título del mensaje: Ruta jueves 29 de marzo Responder citando

Bueno... pues que entonces? Very Happy

Son casi las 20h y el cielo se ve bien... asi que si se mantiene asi, iré a la ruta!!!!! Wink

Matthias
Miquelé
Heavy Skater

Heavy Skater

MensajePublicado: Jue Mar 29, 2007 8:13 pm    Título del mensaje: Responder citando

ok, pues si el cielo no amenaza demasiado, yo en media horita salgo de molins hacia la villa, nos vemos!
Thias
Twister! Twister!

Twister! Twister!

MensajePublicado: Jue Mar 29, 2007 8:36 pm    Título del mensaje: Responder citando

Pues... creo que va a ser que no : Cuando he vuelto a casa en bici, estaban cayendo gotas entre barceloneta y pueblo nuevo, con todo el suelo algo mojado en la vila... y meteocat indica que sigue lloviendo un poco... Sad

Matthias
Oriol
Addicted Skater

Addicted Skater

MensajePublicado: Vie Mar 30, 2007 10:06 pm    Título del mensaje: Responder citando

Bueno, pues como cada viernes adjunto la grafica de la salida

3h y 1075m de desnivel acumulado

Uix…. Em sembla que me equivocat de pagina Web, aquesta gràfica es de la sortida d’avui al pic de la Mina, se que a uns quants de vosaltres us va el rollet d’esqui de muntanya i us volia fer una mica d’enveja, be l’he fet a cara perro, però a valgut la pena, bona neu i un dia espectacular.

Dons res, a veure si algun dia fem un SAT foquejada

aquí queda...

Slalom y rutas de alto nivel en Barcelona
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
miguel
Ganapia

Ganapia

MensajePublicado: Dom Abr 01, 2007 6:36 pm    Título del mensaje: Responder citando

Molt guapa....

Tengo ganas de hacer esqui de montaña que este año no he ido...pero bueno sera para el que viene.....

Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Miquelé
Heavy Skater

Heavy Skater

MensajePublicado: Dom Abr 01, 2007 10:54 pm    Título del mensaje: Responder citando

Osti Oriol, ja veig que et va entrar el gusanillo quan en parlavem dijous al Buty...molt be, molt be... jo escapades de divendres sencers no en puc fer, pero almenys la meva enveja no ho es tant perque precisament el divendres despres de dinar vaig anar a Montserrat a fer la Teresina amb dos companys de la feina que vaig enredar...jeje, van quedar rebentats!pero els va agradar molt y la posta de sol desde St.Geroni preciosa! ale...i la tornada amb frontals tota una aventura. Ja possats, pels interessats, dir que la via ferrata l'han reequipar en algun tram i a la xemeneia final l'han fet mes accesible possant-hi uns petits esglaons al tram inicial.
Llastima que no pugui penjar alguna foto...algun em podria explicar si he de fer alguna cosa mes a part de registrarme a la seccio de SATfotos?no hi ha manera que m'accepti al fer el login, hem diu que informacion incorrecta o alguna cosa aixi...be, ja en parlarem patinant!
Oriol
Addicted Skater

Addicted Skater

MensajePublicado: Lun Abr 02, 2007 8:49 pm    Título del mensaje: Responder citando

Això de la Teresina es el que abans es deia el joc de la oca, es una canal mitg equipada però es va malmetre un any que va ploure molt, be ja m’ho explicaràs de ruta...

Miquelé
Heavy Skater

Heavy Skater

MensajePublicado: Mar Abr 03, 2007 10:17 am    Título del mensaje: Responder citando

mmm, Teresina=Joc de l'Oca?... em sembla que et confons, el Joc de l'Oca efectivament es una canal equipada que encara funciona a la cara sud i que es pot empalmar amb el Tres en Ratlla, i la Teresina una ferrata a la cara nord que te el seu final al mirador de Sant Jeroni. Algun "montañero" que lo confirme?
miguel
Ganapia

Ganapia

MensajePublicado: Mar Abr 03, 2007 11:56 am    Título del mensaje: Responder citando

Confirmado Miquel:

Teresina: http://ferratas.barrancos.org/teresina.htm esta en la parte norte de montserrat y es la ferrata emblematica de catalunya por ser la primera

El canal del mejillón: Esta también en el lado norte y justo al lado de la teresina, lo que pasa que transcurre por un barranco. Yo no la denomino ferrata si no mas bien barranco equipado. Es mas difícil pues no hay el cable de seguridad tan tipico de las ferratas http://ferratas.barrancos.org/Mejillon.htm

Joc de l'oca : Esta del lado sur y también considero que es una canal equipada http://ferratas.barrancos.org/Oca.htm Tambien es chunga, pero mas el mejillón.

El joc de l'oca se puede combinar de bajada con el tres en ralla ( que esto si que es un barranco) http://www.barrancos.org/Canalroja.htm

También decir que yo una vez fui subiendo el Joc l'oca para hacer tambien el torrent de la coma baixa ( que es igualmente chungo)

Ten cuidado si haces estas ferratas y barrancos son de los mas dificil y hay que ir equipado y preparado físicamente y mentalmente.

Mini cursillo:

http://ferratas.barrancos.org/Curset.htm

El material obligatorio es mas o menos
- Casco
- Arnés, un Zypper con mosquetones ( o sea Disipador, mosquetones para las bagas del disipador y su cuerda corta)
- Guantes ( si tenéis de bici ya os sirven, yo tengo de jardinero de cuero).
- Yo suelo llevar tambien una baga corta (de anclaje para atarnos a descansar, hacer fotos...)
- Agua
- Algo de comida
- Mochila para llevar el agua y el bocata
- Cuerda por si se hacen rapeles y un ocho. .

Alquiler de material en:
- TRAVESSA c/ Galileo, 64 (08028, Barcelona) Telf: 934 91 49 98 Fax: 933 39 34 58
- Balmat Muntanya Comte d'Urgell, 76 Tel. (34) 902 123 365
- http://ferratas.barrancos.org/JOM.htm

Ale , toma ya información !!!!

Oriol
Addicted Skater

Addicted Skater

MensajePublicado: Mar Abr 03, 2007 10:47 pm    Título del mensaje: Responder citando

joe..! Miguel...!

estas puesto, eh...

muchas gracias por la información, desde luego ahora tengo muchas ganas de ir a investigar Montserrat, de hecho es una asignatura pendiente que tengo, solo he ido a escalar unas pocas veces.

bueno a ver si el tiempo nos acompaña el jueves.

SalU2

miguel
Ganapia

Ganapia

MensajePublicado: Mie Abr 04, 2007 7:38 am    Título del mensaje: Responder citando

Pues si, me encantan las ferratas y hace años organizé algunas ferratas para patineros. He hecho unas cuantas con Matthias y muchas con Miquel, Emilio, Toni, Joan Serras, Thibor (roberto)....etc etc un dia te vienes.

A parte de las que te he dicho , montserrat esta plagada de barrancos para bajar y de instalaciones de rapel. A mi me falta alguna cosa!!!!

hobbes
Busco Machotes!!!

Busco Machotes!!!

MensajePublicado: Dom Abr 29, 2007 10:38 pm    Título del mensaje: Aprovechando la coyuntura... Responder citando

Aprovechando que ha salido el tema de Montserrat, ahí va la noticia de la Travessa que organiza mi centro excursionista:

IX Travessa de Montserrat "Toni Moreno - Joan Ramon Buil"
20 de maig de 2007

DATA LIMIT D'INSCRIPCIÓ: Dimecres 16 de Maig de 2007

PREUS INSCRIPCIÓ: Federats FEEC........ 12 €
No Federats........... 14 €*

Fora de la data límit i el mateix dia de la travessa
Federats FEEC......... 16 €
No Federats............ 18 €*
*Inclou assegurança obligatoria de la FEEC pel mateix dia de la travessa

INFORMACIO I INSCRIPCIONS:

A partir del dia 1 de Maig de 2007
De dilluns a dijous de 20:00 a 22:00 als telèfons:
93 305 49 24
93 296 96 00
93 305 41 46
93 314 86 01

Divendres al local de la UESMAP de 20:00 a 21:30 hores ( Rambla Guipúscoa 52 interior - Metro "Bac de Roda" L-2).

RECORREGUT:
Santa Cecília - camí de l'Arrel - pla de la Trinitat - Monestir - Sant Joan - Sant Jeroni - coll del Migdia - Montgròs - coll de les Comes - coll de Porc - Santa Cecília

Temps aproximat: 5h. a 8h.
Desnivell màxim: 1150 m.
Desnivell acumulat: 2300 m.
Distància: 20 Km.

INFORMACIÓ ADICIONAL:
- Els participants gaudiran dels refrigeris necessaris, aportats per l'organització en els punts de control.
- Els horaris, tant d'inici com de tancament, seran amb estricta puntualitat.
- Tots els participants rebran una samarreta de la IX Travessa de Montserrat.
- La travessa transcorre per camins i corriols de muntanya en condicions variables, excepte el tram del Monestir a Sant Joan (pista de ciment).

REGLAMENT:
1.-L'hora de sortida serà a les 07:00 h. a Santa Cecília i l'hora de tancament a les 17:00 h. a Santa Cecília.
2.-L'itinerari estarà marcat amb cintes de plàstic de colors.
3.-A cada participant li serà lliurada la Tarja de Control de Pas, on figura un extracte del reglament i els horaris de tancament dels controls.
4-.Cada control signarà la Tarja de control de Pas amb l'horari dels participants.
5.- Serà motiu de desqualificació:
No segellar la Tarja als controls de pas obligat.
No fer la totalitat del recorregut marcat.
Arribar al control fora d'horari de tancament.
Abandonar la travessa sense comunicar-ho a la organització.
Malmetre l'entorn natural.

6.- Hi haurà doble direcció de la organització, una a la sortida/arribada i l' altra a l'equip escombra que tancarà els controls.Les seves decisions seran inapel·lables.
7.- Qualsevol cas no previst al reglament serà resolt per la direcció de la travessa i l'organització.
8.- L'organització no es farà responsable de qualsevol accident que es pugui produir. Tots els participants tenen una assegurança obligatoria de la Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya pel dia de la Travessa.

ORGANITZA:
Unió Excursionista de Sant Martí de Provençals
Rambla Guipúscoa 52 interior (Plaça Merçe Capsir)
08020 BARCELONA.

www.uesmap.org
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de sat.org.es -> Rutas Todas las horas están en GMT + 1 Hora
Página 1 de 1

Saltar a: