Índice de sat.org.es
 F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Lista de MiembrosLista de Miembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegístreseRegístrese 
 PerfilPerfil   Conéctese para revisar sus mensajesConéctese para revisar sus mensajes   ConectarseConectarse 

100 anys d’esquí a Catalunya

 
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de sat.org.es -> General
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  
Autor Mensaje
Oriol
Addicted Skater

Addicted Skater

Ubicación: Sabadell

MensajePublicado: Dom Dic 28, 2008 1:03 pm    Título del mensaje: 100 anys d’esquí a Catalunya Responder citando

Com algú de vosaltres ja sap amb la compra d’aquest llibre et regalen 15 forfets, 10 d’esquí alpí i 5 de nòrdic (1 cop per estació) , per tan sols 43€ així que si no el teniu ja podeu espavilar que val la pena!!

Tot i amb això hi han algunes limitacions en quan a la disponibilitat de les pistes, us paso un enllaç on surt un quadre amb la disponibilitat de cada pista.

http://www.surfdeneu.com/varis/ForfetsRegalCentenari.pdf
_________________

Slalom y rutas de alto nivel en Barcelona
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
Roller Sus
Addicted Skater

Addicted Skater


MensajePublicado: Dom Dic 28, 2008 9:00 pm    Título del mensaje: Responder citando

Jo ja el tinc!!!

si es monta una sortideta m´apunto..

Per cert, acabo d´arribar d´esquiar amb uns amics. Ahir vàrem anar a Ordino... i de conya la neu, el temps i poca gent. En principi era "sube & baja" però "se nos ha ido la pinza" y hem acabat a Boi & Taüll avui!

Al final he probat Snow Board i he flipat.. possarè els videos de les meves primeres caigudes al facebook... no tenen desperdici.

Muaks
A veure si algú s´anima i amortitzem els forfaits!!
_________________
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de sat.org.es -> General Todas las horas están en GMT + 1 Hora
Página 1 de 1

 
Saltar a:  
No puede crear mensajes
No puede responder temas
No puede editar sus mensajes
No puede borrar sus mensajes
No puede votar en encuestas

Powered by phpBB