Índice de sat.org.es
 F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Lista de MiembrosLista de Miembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegístreseRegístrese 
 PerfilPerfil   Conéctese para revisar sus mensajesConéctese para revisar sus mensajes   ConectarseConectarse 

Pedalada tradicional al Tibidabo el 26 de Desembre

 
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de sat.org.es -> General
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  
Autor Mensaje
Oriol
Addicted Skater

Addicted Skater

Ubicación: Sabadell

MensajePublicado: Sab Dic 20, 2008 6:03 pm    Título del mensaje: Pedalada tradicional al Tibidabo el 26 de Desembre Responder citando

Som una colla de coleguilles muntanyeros que cada any fem una pujada amb bicicleta al Tibidabo desde Cerdanyola, es apte per tots els públics, desde els mes professionals de la BTT als qui nomes l’hi treuen la pols un cop a l’any a la bicicleta, l’objectiu es fer baixar els torrons tot pedalant i xerrant. Un cop a d’alt el Tibidabo hi haurà te calent i coca per picar.

Però per fer-ho una mica diferent, aquest any anirem amb bicicletes clàssiques, tipo: la BH plegable del 1978, una panther, una bicicleta Holandesa amb retropedal, ect..., jo aniré amb la meva primera BTT i si tot va be amb el criajo dins el carrito.


LLOC DE SORTIDA: Caseta de fusta, entrada Collserola “pista per anar a Can Cata”, Cerdanyola del Vallès.
DATA: 26 de Desembre del 2008
HORA: 9:00h (s’agraeix puntualitat!!!)

RUTA: 25km i uns 300m de desnivell

Per si teniu dubtes de com arribar:
http://maps.google.es/maps?f=d&hl=ca&geocode=6667759675226764646,41.483510,2.150350%3B12757748406931071168,41.481740,2.142970&saddr=Barcelona&daddr=Avinguda+de+Canaletes+%4041.483510,+2.150350+to:41.481424,2.142978&mra=dme&mrcr=0&mrsp=2&sz=17&via=1&sll=41.48193,2.146389&sspn=0.005112,0.011694&ie=UTF8&ll=41.484357,2.153363&spn=0.010224,0.023389&z=16&om=1
_________________

Així que aneu-ho pensant, l’any passat ja ho vaig penjar i si va apuntar el Miguel.

http://sat.org.es/bb/viewtopic.php?p=8038&highlight=#8038

Au va, Miguel, Toni, Arcman, SUS, Miquele esa peña Bikera, no em direu que no dona bon rollo, si be algú que m’ho comenti, si mes no per esperar-lo.
Wink Wink
_________________

Slalom y rutas de alto nivel en Barcelona
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
Roller Sus
Addicted Skater

Addicted Skater


MensajePublicado: Dom Dic 21, 2008 6:02 pm    Título del mensaje: Responder citando

Ei!!!

pinta molt bé....

si no estic esquiant i m´he recuperat de .... be.. de tot... doncs m´apunto segur, que a la bici li esta sortint michelins!! i ja és hora de posar-la a prova aquest any.

Vinga, a veure si s´apunta algu més.
xitos sater@s!!

Rosa... no fallis!

Sus
_________________
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
rosa
Skater

Skater


MensajePublicado: Lun Dic 22, 2008 12:06 am    Título del mensaje: Responder citando

Neni, es el día d st.Esteve, el 26 o el diss 27 com m´has dit al Facebook????
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
Roller Sus
Addicted Skater

Addicted Skater


MensajePublicado: Lun Dic 22, 2008 2:02 pm    Título del mensaje: Responder citando

Wapi!! és el 26, t`apuntes?
muaks
_________________
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
Roller Sus
Addicted Skater

Addicted Skater


MensajePublicado: Lun Dic 22, 2008 9:24 pm    Título del mensaje: Responder citando

uehhhh!

Ya somos más! La Rosa se apunta!!
Guai nena!! yo creo que me quedaré a dormir el 25 en Cerdanyola en casa de mi abuela.
¿Quedamos a las 8.30 en la estación de tren de Cerdanyola?
si no me quedara a dormir, te aviso del tren que cojo en Sants.

Yo para integrarme en el ambientillo, llevaré coca y té caliente en el bidón como el año pasado!!

Qué guai! a mover el culete!
xitos
Sus
_________________
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
Oriol
Addicted Skater

Addicted Skater

Ubicación: Sabadell

MensajePublicado: Lun Dic 22, 2008 10:08 pm    Título del mensaje: Responder citando

Estic flipant…!!
Surprised Surprised

dues SATeras 100% a fer baixar els torrons amb BTT,

ara no em falleu eh…, que dema mateix començaré a dir que vindran la crem de la crem sobre 8 rodes de SAT.


au dons seguim en contacte, que dema toca patinar, i esquiar!!
Evil or Very Mad Evil or Very Mad
_________________

Slalom y rutas de alto nivel en Barcelona
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
hseldon
Heavy Skater

Heavy Skater

Ubicación: bcn

MensajePublicado: Mar Dic 23, 2008 4:08 pm    Título del mensaje: Responder citando

jo em sembla q tb vindré.

aveure com m'ho convido, pq hauré de baixar de cabrera a primera hora

ant
_________________
salut,

anton (aka hseldon)
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor MSN Messenger
Roller Sus
Addicted Skater

Addicted Skater


MensajePublicado: Mar Dic 23, 2008 4:32 pm    Título del mensaje: Responder citando

Oriol, a quina hora es te previst d´arribar a Barna?

ei!! Anton!! què guai una víctima més!!

El Papá Oso igual se anima si pot estar a les 14h

què guai!!

xitos!
_________________
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
Oriol
Addicted Skater

Addicted Skater

Ubicación: Sabadell

MensajePublicado: Dom Dic 28, 2008 4:08 pm    Título del mensaje: Responder citando

no fa falta dir que la bicicletada se’n va anar al traste per la pluja, Crying or Very sad Crying or Very sad

llàstima..., tenia ganes de veure com es defenien sobre dues rodes alguns SATer@s Razz


queda pendent per una altre dia, aquí no es perdona res Twisted Evil
_________________

Slalom y rutas de alto nivel en Barcelona
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
Roller Sus
Addicted Skater

Addicted Skater


MensajePublicado: Dom Dic 28, 2008 9:03 pm    Título del mensaje: Responder citando

Llàstima Ori!!

Jo tenia tanta il´lusió que el dia abans em vaig apropar a Can Catà amb el cotxe i em va sembla xulíssim!! Smile

ah! i el termo de te m´ha durat tot el finde Wink Cool

A més, no teníu ni idea de les pintes que feia el dia de Nadal amb tota la family... ja vestida per l´ocasió! Embarassed

Això sí, Papa Oso & jo ens vam fer un bon esmorçar!! Razz

ja vindrà una altra..
xitos
Sus

xitos
Sus
_________________
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de sat.org.es -> General Todas las horas están en GMT + 1 Hora
Página 1 de 1

 
Saltar a:  
No puede crear mensajes
No puede responder temas
No puede editar sus mensajes
No puede borrar sus mensajes
No puede votar en encuestas

Powered by phpBB