Índice de sat.org.es
 F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Lista de MiembrosLista de Miembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegístreseRegístrese 
 PerfilPerfil   Conéctese para revisar sus mensajesConéctese para revisar sus mensajes   ConectarseConectarse 

Donde esta WURI ?!?!

 
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de sat.org.es -> Nada que ver
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  
Autor Mensaje
Oriol
Addicted Skater

Addicted Skater

Ubicación: Sabadell

MensajePublicado: Mar Abr 12, 2011 11:55 pm    Título del mensaje: Donde esta WURI ?!?! Responder citando

Com va tot canalla!?!?

Very Happy

Veig que el galliner esta ven esvalota’t!!

Surprised

Jo segueixo desaparegut per Astúries, vaig per 5 mesos sense posar-me els patins i esta sent molt dur per tot plegat, però be..., ara no em posaré a fer el ploramiques, que tinc una reputació i s’ha de mantenir.

Perdoneu per aquesta absència, em refereixo al foro, però es que entre setmana treballo com una bestia i el cap de setmana se’m fa moooolt curt, així que no tinc temps per res, també he de dir que es un mecanisme d’auto defensa, si he d’estar pensant cada setmana que em perdo una ruta i a mes llegeixo tot lo super be que us ho passeu, em moro!!

Però tranquils que em mantenen al corrent de tot, sobre tot el meu amic, cada dia mes imaginari, Hobbes i la gran SUShi amb la seva llarga penitencia...

-Toni, quantes pastilles et prens ja al dia?
-SUShi, fes bondat que ens coneixem!!
-Quim com va l’esquena??
-Joker, no haces mas que liarla!!
-Samsam, veig que ja estàs recuperat
-Anna, aquestes eSeS s’han de millorar com sigui
-Arnau, felicitats!!! ex-universitari!!!
-Vero, sigues entrenando duro eh?!
-Arqman, desde que surts amb la flaca no hi ha qui et vegi el pel

La resta dons espero que tots estigueu de PM, però dic jo...

No serà que us esteu fen GRANS !?!?

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Be dons ara que tinc connexió al mon aprofitaré per opinar en un altre post molt calent..., però serà dema que per avui ja es prou tard
_________________

Slalom y rutas de alto nivel en Barcelona
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
hobbes
Busco Machotes!!!

Busco Machotes!!!

Ubicación: Sant Martí BCN

MensajePublicado: Mie Abr 13, 2011 10:09 am    Título del mensaje: Responder citando

Perdona, qui ets???

estic fent memoria...i no se, no se... m'en recordo d'un Uriol, fa molt de temps...que ens preguntaba ¿Com podeu baixar sense frens? jajajajajaja

MARICONA, t'hem trobat molt a faltar!!!!
_________________
Ante la duda, la subida mas dura.
Una ruta es buena si la rueda tiene pelillos...
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Vero
Addicted Skater

Addicted Skater


MensajePublicado: Mie Abr 13, 2011 3:18 pm    Título del mensaje: Responder citando

Uri! ya tienes sillón en Gijón?

Tanto tiempo sin verte, me gustaria saber como tienes el pelo Wink...corto, largo, risado, planchado....RazzRazzRazz
Hay previsión de lluvia pa mña, supongo q tenias planeado venir a la ruta, verdad??

Un bso y a ver si te vemos el pelo (q x cierto: como es!!!!!jejejjj) ...
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
arqman
Heavy Skater

Heavy Skater

Ubicación: Barcelona

MensajePublicado: Mie Abr 13, 2011 4:13 pm    Título del mensaje: Responder citando

Hola Uri.

Quina por que fa sentir que dius que no et poses els patins. Això vol dir que estàs fent alguna altra cosa pillín...

Et trobem molt a faltar mamón. A vere si enllestim la feina i no ens hi recolzem tant eh! Que amb la excusa que no em deixen marxar no et veiem el pèl.

Ànim i fins aviat. David.
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Enviar correo
QUIM
Addicted Skater

Addicted Skater


MensajePublicado: Mie Abr 13, 2011 4:44 pm    Título del mensaje: Responder citando

HOMBREEEEEEEEEEEE !!!!
NO ESTABA MUERTO, ESTABA DE PARRANDA !!!!
ALAAAAAAAA !!! VENGA FIESTAS ASTURIANAS !!! Y VENGA LA CENTRAL LECHERA !!!!

ME ALEGRO DE SABER DE VOS Wink , YO MIENTRAS ME VOY HACIENDO VIEJO EN EL SOFA ..... A LA ESPERA DE RECUPERARME PLENAMENTE.
Un abrazo
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
arqman
Heavy Skater

Heavy Skater

Ubicación: Barcelona

MensajePublicado: Jue Abr 14, 2011 9:20 am    Título del mensaje: Responder citando

Què passa Quim? espero que et recuperis ben aviat que, quan vinc, "sin tu catxondeo no es lo mismo!"
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Enviar correo
Samsam
Addicted Skater

Addicted Skater

Ubicación: Sant Cugat

MensajePublicado: Jue Abr 14, 2011 12:18 pm    Título del mensaje: Responder citando

Uri!!!

Q bé tenir noticies teves!! Dit sense malahòstia, però............... casi q em quedo més tranquil sabent q fot mesos q no et poses els patins!! Per q?? Pq el filatprilla Samsam és una mica/bastant/molt/mogollón cabrón??? Nooooooo Shocked O, en tot cas, no només per això!!! jajajaja Pq així el dia q tornis per aquí no ens fotràs tanta canya!!! Razz
Cuida't, titu!! i, com diu la gabatxilla: a veure quan et veiem el pèl!!

Pd: el radi està plenament recuperat.......... el trauma (¿?) de les escales està totalment superat i l'escalada segueix sent un món sense misteris per mi!! jajajaja Wink Very Happy

Una abraçada!
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
Anna Blanes
Addicted Skater

Addicted Skater

Ubicación: Blanes (Girona)

MensajePublicado: Vie Abr 15, 2011 8:02 pm    Título del mensaje: Responder citando

ostres noi!!
Quant de temps!! que guay tenir noticies teves!!

Les eSSes vaig practicant però segueixo tenint problemes amb el gir a la dreta...

El dia que vinguis ja podem tremolar si portes tant de temps sense patins... quin mono!!!

Bé, espero que dintre poc poguis fer una "escapadeta" al SAT.
Petonassos
_________________
¡¡NO HAY DOLOR!! ¡¡NO HAY DOLOR!!
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
Joker
Addicted Skater

Addicted Skater

Ubicación: Cervelló... muchos pinos!!

MensajePublicado: Jue May 05, 2011 1:09 am    Título del mensaje: Responder citando

Poco me queda para seguir liandola... aunque ahora que recuerdo... veo una piedra, una piedra grande... como de 5 kgs... y un "estas fuerte" repetido...

WHERE YOU COME FROM???... IM FROM... GAYJON... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
_________________
El dolor es temporal, la Victoria es para siempre !!
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Enviar correo Visitar sitio web del autor MSN Messenger
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de sat.org.es -> Nada que ver Todas las horas están en GMT + 1 Hora
Página 1 de 1

 
Saltar a:  
No puede crear mensajes
No puede responder temas
No puede editar sus mensajes
No puede borrar sus mensajes
No puede votar en encuestas

Powered by phpBB