Índice de sat.org.es
 F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Lista de MiembrosLista de Miembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegístreseRegístrese 
 PerfilPerfil   Conéctese para revisar sus mensajesConéctese para revisar sus mensajes   ConectarseConectarse 

Informació història sobre patinatge a BCN

 
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de sat.org.es -> General
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  
Autor Mensaje
Maziu
Heavy Skater

Heavy Skater


MensajePublicado: Lun Feb 14, 2011 9:11 pm    Título del mensaje: Informació història sobre patinatge a BCN Responder citando

Hola companys, com ja sabeu fa temps que em dedico a estudiar els esports urbans des de la recerca universitària. En l'actualitat estic portant a terme la tesi doctoral que té com a tema el patinatge urbà a Barcelona.
Bé, suposo que ens anirem veient i podrem anar xerrant del tema durant les properes setmanes i mesos, però hi ha una cosa que em va millor preguntar aquí. "Diu la llegenda" que fa temps algú va fer un escrit o una història (no em va quedar clar) sobre patinadors basada en els patinadors de Bcn d'aquell moment. Es veu que va canviar els noms i tal, però finalment no ho va publicar. Estic buscant informació sobre aquest escrit (algú el recorda? algú l'ha llegit? algú me'l pot passar?) i sobre l'autor (qui és i on el puc trobar?). Aclareixo que no el busco per treure'n informació objectiva sinó precisament com a testimoni parcial i subjectiu.
Us agrairé qualsevol info al respecte! Per la resta, ens veiem patinant!

Una abraçada a tots,

Maziu
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
JC
Addicted Skater

Addicted Skater

Ubicación: · 42° 46' 3" N - 6° 37' 36" O ·

MensajePublicado: Mar Feb 15, 2011 10:35 am    Título del mensaje: Responder citando

mmmmm

Yo creo que hay 2 personas en concreto que llevan toda sus vida patinando en Barcelona, y que te pueden ayudar:

- Xavi Castejón y Roland

Cada uno te podrá explicar su visión, seguro que difieren en algún punto, pero divertido será!

Por otro lado tienes a alguien que publicó en su web su particular visión de la historia. Nunca está de más echar un vistazo:
http://podats.com/es/memoria1

Espero que te haya servido!
_________________
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Enviar correo MSN Messenger
Maziu
Heavy Skater

Heavy Skater


MensajePublicado: Mar Feb 15, 2011 3:36 pm    Título del mensaje: Responder citando

Hola Jc, moltes gràcies!
De fet, he obert aquest fil per consell del Xavi, així que l'has encertat de ple.
L'enllaç a rodats el tenia controlat i és un testimoni molt guapo! Tanmateix, jo diria que qui em va parlar del tema de la història no es referia a una "història històrica" (com pretén l'enllaç a rodats) sinó a una "història novel·lada" basada en fets reals i que no es va publicar. A algú li sona això o és llegenda urbana?
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
hobbes
Busco Machotes!!!

Busco Machotes!!!

Ubicación: Sant Martí BCN

MensajePublicado: Mar Feb 22, 2011 8:15 pm    Título del mensaje: Responder citando

Hola Maziu.

Jo vaig sentir una vegada que una persona havia escrit un petit llibre/relat, no ho se bé, segurament en Miguel Fischer et podria donar molta més informació.
No se si tens el contacte, t'ho puc passar, però no et serà molt dificil trobar-lo, de fet hem sembla que algun divendres hi ha anat a la ruta de Xin Xan.
_________________
Ante la duda, la subida mas dura.
Una ruta es buena si la rueda tiene pelillos...
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Maziu
Heavy Skater

Heavy Skater


MensajePublicado: Mar Mar 01, 2011 10:16 pm    Título del mensaje: Responder citando

Hola Hobbes, doncs ja vaig parlar amb el Miguel. També li sona, però no em sap dir qui ho va escriure ni on podria trobar una còpia Confused
Moltes gràcies per contestar! Very Happy
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
Boby
Addicted Skater

Addicted Skater

Ubicación: En mi caseta del jardín

MensajePublicado: Mie Mar 30, 2011 5:14 pm    Título del mensaje: Responder citando

Us heu deixat dos testimonis prou importants!!!

Per un costat el Gus!!! també porta segles per aqui i segurament en sabrà alguna cosa.

Pero qui sempre se n'entera de tot es l'Albacita!!! Pero paciència, eh?? que la història es pot fer llarguíssima i segur que l'hauràs de contrastar!! Razz

En fin... bona sort!!
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Enviar correo Visitar sitio web del autor MSN Messenger
Maziu
Heavy Skater

Heavy Skater


MensajePublicado: Mie Mar 30, 2011 9:46 pm    Título del mensaje: Responder citando

Hola Boby, per testimonis no serà!! Very Happy

Aquí només demanava pel "llibre" aquest. Evidentment que testimonis som tots, uns més que altres RazzRazzRazz Wink

Gràcies!
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice de sat.org.es -> General Todas las horas están en GMT + 1 Hora
Página 1 de 1

 
Saltar a:  
No puede crear mensajes
No puede responder temas
No puede editar sus mensajes
No puede borrar sus mensajes
No puede votar en encuestas

Powered by phpBB