|
|
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema |
Autor |
Mensaje |
Roller Sus Addicted Skater
|
Publicado: Lun May 18, 2009 11:25 am Título del mensaje: |
|
|
Ei Toni!!!! totalment d´acord amb l´Uri!!
La travessa genial, molt ben montada, i la gent dels controls super maca!!!!! A més ens va fer un dia molt brillant!!
M´ho vaig passar genial... tot i que avui, havent dormit planeta, haig de confesar que em costava caminar
ah! vaja culada que en vaig fotre... sort que l´Uri em va parar, que si no faig strike a tota la penya que hi havia al davant.. en plan bolo!!
Be.... ara venen unes quantes fotiquis per a la història gràfica de SAT, per cert; molt xula la xamarra!
AL FINAL, EL GRUPO PARTICIPANTE.... falta Cris!!!!
EL PERRO DE MARÍA!!! contigo no...bicho!
PRIMERA PART... A LO TRANQUIS...DISFRUTANT DEL PASSEIG
PRIMER CONTROL!!
CREMITA PAL SOLETE!!!
TERCER CONTROL... CON EL GUAPERAS DE LOS CONTROLES EN ST JERONI
QUÈ BONA LA TARONJA AL MONTGRÒS!!! Uri... què et passa al nas??
ES NOTA QUE LA 2ª PART VA SER UNA MICA MÉS SERIA.. NO HI HA NI UNA FOTO.. LLÀSTIMA, PERQUÈ ÉS ON VAIG CAURE ESCLAR...
ASÍ QUE NOS VAMOS AL FINAL bocata de coña, naranja, cafe, croissants.... de tó!!! ah! & diploma, camiseta & botiquín!!!
pero sobretodo GESPING!!!!
ay!! los PIESESITOS!!
[/url
ei!! CRACKS DE L´ORIENTACIÓ! pregunteu a l´Uri com ens havíem d´orientar: ROJO..... AZUL
[url=http://subefotos.com/ver/?b57173c740cd99e69737a763b59372d9o.jpg]
eI! I FALTAVA LA CRIS AL REPORTATGE!!
MÀQUINA!!
Xitos sater@s!!
Sus _________________
|
|
|
|
hobbes Busco Machotes!!!
|
Publicado: Lun May 18, 2009 2:30 pm Título del mensaje: |
|
|
Ey! Muy chulas las fotos!
Bueno, dejasteis muy alto el pabellón de SAT, lo hicisteis muy bien tod@s!
Espero que disfrutaseis de la actividad, parece que no pero para nosotros supone mucho esfuerzo el que todo salga bien y la gente quede contenta.
Este año hemos superado los 200 participantes, todo un éxito para nuestra travessa.
Uri, ¿te peleaste con un gato? ¿Hay leones/as por Montserrat?
Gracias a todos por venir! _________________ Ante la duda, la subida mas dura.
Una ruta es buena si la rueda tiene pelillos...
|
|
|
|
Earl Addicted Skater
|
Publicado: Lun May 18, 2009 6:39 pm Título del mensaje: |
|
|
Eiiii!! Avui durant el dia, en molts moments m'empanava i encara estava pels corriols de Montserrat!! Va ser la canya!! Moltes gracies Toni per la proposta, per inscriurem i per tot!! Felicitats a la organització, tot estava de conya!!
El pròxim any repeteixo i que es preparin ens IRONMAN que la van fer en menys de 3 hores!! _________________ Earl - Arjà - Pollo
|
|
|
|
Johan Addicted Skater
|
Publicado: Lun May 18, 2009 7:03 pm Título del mensaje: |
|
|
Moolt bona travessa Toni, xula xula xula, molt ben senyalada, organitzada i alimentada i hidratada!!
Mooolt bona companyia!! M'ho vaig passar molt bé veien aquests paissatges tan bonics i tan propers!!
Mooooltes gràcies Sus quin gran reportatge (per variar), una crack!
Apa ens veiem dimarts!! _________________ Vingue'n |
|
|
|
Maria Addicted Skater
|
Publicado: Mar May 19, 2009 3:01 pm Título del mensaje: |
|
|
Mu mu chula toni! Me pareció todo mu bien organizado y no me perdí (eooee), ah y la gente de los controles muy maja. Todavía me siento las piernas!! |
|
|
|
|
|